Verkkokauppa ja markkinointi verkossa.

Verkkokauppa on oikein toteutettuna ja markkinoituna erinomainen ja tehokas myyntikanava. Wysiwyg toteuttaa verkkokaupat, antaa työkalut niiden ylläpitoon ja huolehtii tekniikasta.

Löydettävyys

Asiakkaat löytävät verkkokauppasi hakutulosten joukosta tuotteiden ja palveluiden hakusanoilla. Tavoitat jatkuvasti uusia asiakkaita, jotka eivät vielä ole tietoisia yrityksestäsi. Raporteista näet kävijämäärien kehityksen ja saat tietoa kävijöiden käyttäytymisestä kaupassasi.

Ostamisen ja myynnin helppous

Tuotteidesi löytäminen ja ostaminen on vaivatonta ja nopeaa. Kaikki maksutavat luottokorteista pankkien verkkomaksuihin ovat käytettävissä. Wysiwyg voi liittää verkkokaupan yrityksesi muihin järjestelmiin, esimerkiksi hinta- ja varastotietojen päivittämiseksi. Verkkokauppa on integroitavissa Itellan Prinetti-palveluun ja Matkahuollon Lähellä-paketti -palveluun.

Asiakkaiden aktivointi

Asiakkaasi pysyvät asiakkaina myös jatkossa kun tarjoat heille tarjous- ja uutuustuotteita vaivattomasti sähköpostitse ja verkkoyhteisöissä muutamalla hiiren klikkauksessa. Sähköpostilistoille liittyminen ja sieltä poistuminen tapahtuu automaattisesti ilman käsityötä.

Verkkokaupan asiakkaiden määrä kasvaa edelleen nopeasti. Kolmen kuukauden aikana tuotteita tai palveluita internetin kautta tilanneiden tai ostaneiden osuus kasvoi kolme prosenttiyksikköä edellisestä vuodesta ja oli 47 prosenttia 16–74 -vuotiaassa väestössä. Vuoden aikana netistä osti jotain jo kaksi kolmasosaa suomalaisista.

Internetin kautta tilauksia ja ostoja tehneet 2006–2012

Suomen virallinen tilasto (SVT): Väestön tieto- ja viestintätekniikan käyttö [verkkojulkaisu].
ISSN=1799-3504. 2012, 2. Verkkokauppa . Helsinki: Tilastokeskus [viitattu: 7.11.2012].
Saantitapa: http://www.stat.fi/til/sutivi/2012/sutivi_2012_2012-11-07_kat_002_fi.html
Nuorista selvästi suurempi osa ostaa verkosta verrattuna vanhempiin ikä-ryhmiin. 25–34 -vuotiaista kaksi kolmasosaa ostaa netistä viimeisen 3 kuukauden aikana ja kaikista alle 45-vuotiaista useampi kuin neljä viidestä ostaa netistä vuoden aikana.

Internetin kautta viimeisten 3 ja 12 kuukauden aikana tilauksia ja ostoja tehneet 2012

Suomen virallinen tilasto (SVT): Väestön tieto- ja viestintätekniikan käyttö [verkkojulkaisu].
ISSN=1799-3504. 2012, 2. Verkkokauppa . Helsinki: Tilastokeskus [viitattu: 7.11.2012].
Saantitapa: http://www.stat.fi/til/sutivi/2012/sutivi_2012_2012-11-07_kat_002_fi.html